Wat willen we bereiken en gaan we daar voor doen?

Kwalitatief hoogwaardige dienstverlening

Kwalitatief hoogwaardige dienstverlening

Wat gaan we er voor doen?

Hét belangrijkste speerpunt voor 2022 blijft op een zo efficiënt mogelijke manier kwalitatief hoogwaardige dienstverlening te leveren. De ingezette weg uit de visie op dienstverlening krijgt daarmee een vervolg. Om hierin verder te groeien zet de gemeente Deurne als aanvulling in op het volgende:

Kanaalsturing
De gemeente informeren inwoners actief over ontwikkelingen op het gebied van (digitale) dienstverlening. Zij zijn hierdoor in staat het kanaal te kiezen dat bij hun persoonlijke situatie past. Concreet betekent dit dat bij klantvragen de gemeente wijst op de verschillende kanalen en methodes. De klanten krijgen hulp van de gemeente bij het gebruik van het (digitale) kanaal.

Klantsignalen
Inwoners delen steeds vaker hun beleving en/of ervaring als het gaat om het contact met en de afhandeling door medewerkers van de gemeente. Het gaat dan om verbeterpunten maar ook om complimenten. Deze signalen analyseert de gemeente op een meer gestructureerde wijze en worden ingezet om onze dienstverlening verder te verbeteren. Dit betekent dat de gemeente processen vasthoudt/verfijnt, wat goed gaat en verbeteringen doorvoert waar nodig.

Vastgesteld beleid en informatie

Deze pagina is gebouwd op 10/12/2021 15:51:56 met de export van 10/12/2021 15:32:53